środa, 17 czerwca 2015

„Latający szpieg czy Karlsson z dachu” recenzja konkursowa sześcioletniego Janusza Wróblewskiego

Mam 6 lat i kocham czytać książki. „Latający szpieg czy Karlsson z dachu” pani Astrid Lindgren, chłopiec był wyjątkowy! Bo miał fajne pomysły. Polecam.
Karlsson przeżywał niezwykłe przygody pełne zabawy i humoru. Jest pełna dziecięcej fantazji ta książka. Ta książka wzbudza śmiech, kiedy ją czytałem nie mogłem się oderwać.
Czytałem, czytałem i całą przeczytałem. Polecam innym czytelnikom.

Janusz Wróblewski

uczeń klasy I PSP Nr 69 w Wesołej





„Latający szpieg czy Karlsson z Dachu” Astrid Lindgren
Wydawnictwo: Nasza Księgarnia, 2007
ISBN: 978-83-10-11297-2



Recenzja została wyróżniona w konkursie 

„Wszystkie książki  mówią” 

w kategorii Dzieci (Szkoła Podstawowa)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz